Hoe werkt bestellen?
Heb je een leuk cadeau gevonden? Kies bovenin het aantal dat je wilt gaan bestellen. Afhankelijk van het product moet er ook een kleur of maat gekozen worden. Je kunt in sommige gevallen ook een cadeauverpakking erbij kiezen en daarna klik je op de knop 'Personaliseren'. Je voert een tekst in, kan een foto/afbeelding uploaden en het ontwerp helemaal aanpassen naar jouw eigen wensen.
Je ziet direct het ontwerp op het gekozen product, dus je kunt zelf nog eventuele wijzigingen doorvoeren. Klaar? Dan klik je op 'Toevoegen aan winkelmand'. Controleer de bestelling. Voer eventueel een actie-/kortingsbon in en klik op 'Bestel deze artikelen'. Het programma leidt jou verder door het bestelproces heen.
Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?
Wij hanteren een levertijd van 1 werkdag. Op een werkdag voor 16.00 besteld is in de regel de volgende werkdag in huis! Bestel je een groter aantal? Dan kan de levertijd iets langer duren. Wij zullen in dat geval contact met u opnemen.
Levering in België mogelijk?
Ja, wij leveren ook in België. Tijdens het bestellen dient u uw gegevens in te vullen, waaronder het afleveradres. U kunt daar uit meerdere landen kiezen. Let op, het verzendtarief voor buiten Nederland ligt hoger.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland hanteren wij de recente POSTNL / DPD prijzen. Buiten Nederland zijn de verzendkosten hoger. De verzendkosten staan altijd bij uw bestelgegevens vermeld.
Mag elk cadeau een eigen opdruk bevatten?
Ja, elk cadeau mag een eigen opdruk bevatten. Onze producten worden per stuk bedrukt of geborduurd. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld bij een kraampakket een rompertje met de naam bedrukken en een knuffel met een lieve tekst. Voor het bedrukken worden geen extra kosten berekend!
Is de aangeboden prijs inclusief bedrukking/borduring?
Ja! De prijs die u bij het cadeau ziet staan, is de prijs inclusief het bedrukken of borduren. Er zijn geen verborgen kosten!
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Heb je een leuk cadeau gevonden? Kies bovenin het aantal dat je wilt gaan bestellen. Afhankelijk van het product moet er ook een kleur of maat gekozen worden. Je kunt in sommige gevallen ook een cadeauverpakking erbij kiezen en daarna klik je op de knop 'Personaliseren'. Je voert een tekst in, kan een foto/afbeelding uploaden en het ontwerp helemaal aanpassen naar jouw eigen wensen.
Je ziet direct het ontwerp op het gekozen product, dus je kunt zelf nog eventuele wijzigingen doorvoeren. Klaar? Dan klik je op 'Toevoegen aan winkelmand'. Controleer de bestelling. Voer eventueel een actie-/kortingsbon in en klik op 'Bestel deze artikelen'. Het programma leidt jou verder door het bestelproces heen.
Kan ik mijn bestelling aanpassen?
Bestellingen worden direct na binnenkomst door ons verwerkt. Mocht u iets willen wijzigen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen direct nadat u de bestelling geplaatst heeft. Dan kunnen we bekijken of we nog een wijziging kunnen doorvoeren. Mocht het product al in het productieproces zitten, dan kunnen we de bestelling helaas niet wijzigen of annuleren.
Kan ik elk ontwerp laten bedrukken/borduren?
Dat kan! In onze ontwerptool kunt u uw ontwerp invoeren. Afhankelijk van het product en de techniek kan dat tekst en/of een afbeelding/foto zijn.
Meerdere opdrukken mogelijk?
Wij maken gebruik van professionele druktechnieken en daardoor is vrijwel alles mogelijk. Voer het ontwerp in tijdens het bestellen. Je kunt tekst, foto's, afbeeldingen invoeren en uploaden. Daardoor kun je precies maken wat je in gedachte hebt. Per product zie je in de ontwerptool wat de mogelijkheden zijn.
Wil je een groot aantal van hetzelfde product bestellen met verschillende opdrukken? Bijvoorbeeld op iedere romper hetzelfde logo, maar een andere tekst? Neem dan gewoon even contact met onze klantenservice op. Dan helpen zij jou even met een vlotte bestelling. Bij grote bestellingen is een proefdruk ook altijd mogelijk. Neem hiervoor ook even contact op met onze klantenservice.
Logo en tekst mogelijk?
Afhankelijk van het product is dat mogelijk. In principe kan op elk cadeau wat bedrukt wordt, een combinatie van tekst en afbeelding geplaatst worden. Bij elk product wordt in de productomschrijving aangegeven wat de mogelijkheden zijn.
Hoe kan ik betalen?
Het is bij ons mogelijk om op verschillende manieren te betalen. Tijdens het bestellen kan dit worden aangeven. Kies voor één van de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact, Credit Card of Paypal. Bedrijven mogen bij grote aantallen achteraf betalen (factuur).
Binnen hoeveel dagen moet ik betalen?
Onze betaaltermijn voor bedrijven is 8 dagen.
Wat zijn jullie betaalgegevens?
Naam: Hopac Retail B.V.
IBAN: NL31RABO0355785021
BIC nummer: RABONL2U
Wanneer komt mijn bestelling binnen?
Wij hanteren een levertijd van 1 werkdag. Op een werkdag voor 16.00 besteld is de volgende werkdag in huis! Bestel je grotere aantallen? Dan kan de levertijd tot 3 dagen duren. Afhankelijk van grote aantallen kan dit maximaal 3 werkdagen duren.
Hoe komt mijn bestelling aan?
Natuurlijk willen wij dat er niets met de bestelling kan gebeuren. Dus wij zorgen voor een goede verpakking (karton/folie). Zo is het pakketje goed beschermd!
Door welke maatschappij wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij werken samen met PostNL.
Wat als mijn product in onjuiste staat of niet aankomt?
Wat vervelend als er schade is ontstaan aan het product tijdens de verzending. Dat gaan we zo snel mogelijk oplossen! Neem direct een foto van het beschadigde/uitgepakte product en mail deze naar ons (info@kraam-cadeau.nl). Zet er even het ordernummer bij en dan wordt het product zo snel mogelijk vervangen door een nieuw exemplaar. Bellen mag natuurlijk ook. Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing!
Het is helaas niet mogelijk om bestellingen te retourneren. Dit omdat jouw cadeau/bestelling speciaal voor jou gemaakt is. Neem toch even contact op met de klantenservice. Dan gaan we samen kijken hoe we dit op kunnen lossen.
En is jouw pakketje niet aangekomen? Ook dan willen we graag een telefoontje van jou ontvangen. Gaan wij er direct achteraan om te kijken waar jouw bestelling gebleven is!
Wat zijn jullie contactgegevens?
Wij zijn te bereiken per e-mail op info@kraam-cadeau.nl en per telefoon op 055-3606537(lokaal tarief).
Wat zijn jullie adresgegevens?
Vissenstraat 28, 7324 AL te Apeldoorn (The Netherlands).