Klacht? Wij lossen het op!


Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen jou graag verder helpen en een oplossing zoeken. Je kunt jouw klacht mailen naar: info@kraam-cadeau.nl

Na ontvangst van de mail ontvang je van ons een bevestiging. Wij nemen jouw mail direct in behandeling en zullen binnen 14 werkdagen contact met je opnemen. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan laten we dat weten.

Gaat het om een leveringsprobleem of is de bestelling niet geleverd? Kijk dan op onze pagina 'Vragen' bij 'Garantie'. 

Wij streven er naar om een oplossing te vinden waar jij tevreden mee bent. Mocht je niet tevreden zijn met de geboden oplossing, dan kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kraam-cadeau.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.